În timp ce personalul aviației și oficialii guvernamentali fac în prezent eforturi pentru a urmări legitimitatea fenomenului OZN, un inventator sârbo-american depusese deja un brevet pentru acesta cu un secol în urmă.

Nikola Tesla, omul din spatele multor descoperiri științifice, a fost primul care a proiectat o farfurie zburătoare sau, așa cum o numim, OZN.

În 1928, Nikola Tesla a înregistrat un brevet controversat. Brevetul se pretindea a fi „prima farfurie zburătoare din lume”. Acest lucru se datorează faptului că el a folosit forta electromagnetica în loc de cea gravitațională. Dintre cele două, se spune că forța electromagnetică este mai puternică.

Dacă energia necesară pentru ridicarea mecanică a unui bloc la o distanță de un sfert de milimetru este, să spunem X, aceeași energie dată blocului folosind forța electromagnetică  ar putea ridica blocul un kilometreu. Iata cat de puternică ar fi o aeronava propulsată folosind forța electromagnetică!

Designul farfuriei zburătoare a lui Tesla se potrivește cu descrierile celor care au susținut că au văzut un OZN. Designul de bază constă dintr-un condensator discoidal și un set de alți condensatori mici. Condensatorul discoidal asigură forța, în timp ce condensatorii mici ajută la controlul direcției de acțiune. Modelul său include și un sistem de stabilizare giroscopică împreună cu un sistem electric de ghidare.

Structura mașinii de zbor a lui Tesla seamănă atât cu elicopterul, cât și cu avionul. Arată ca o torpilă si suprafața interioară a mașinii sale este formată din canale circulare.

Aceste canale transportă o tensiune înaltă de la o bobină de înaltă frecvență. Un transformator rezonant este inclus în proiectare pentru a da sarcină electrostatică și electromagnetică aparatului de zbor. Această bobină plasată în interiorul navei se numește „Bobina Tesla sau Tesla Coil”, una dintre primele sale inventii.

Forța motrice pentru mașina zburătoare a lui Tesla este numita „ forta Magnetohidrodinamică”. Acest lucru a fost observat pentru prima dată de Michael Faraday. Principiul de bază pentru acest mecanism este că atunci când un curent alternativ de înaltă tensiune este aplicat unei perechi de plăci metalice, un câmp magnetic este generat ca rezultat al acestui curent alternativ.

Se supune ca Tesla ar fi avut contact direct cu o inteligența extraterestră înainte de a-și breveta farfuria zburătoare.

In anul 1899, în afara orașului Colorado Springs, Tesla a construit o stație experimentală pentru studierea energiei electrice de înaltă tensiune și de înaltă frecvență în transmisia de energie fără fir, similar cu ceea ce in ziua de astazi numim wireless. Se spune ca la un moment dat, în timpul experimentelor sale, a observat un semnal ciudat, care ar putea fi comunicații de pe o altă planetă.

Tesla spunea :„Am o convingere profundă că pe o alta planeta există ființe extrem de inteligente, în timp ce experimentez în Colorado… am obținut dovezi extraordinare ale existenței vieții extraterestre…”. Am prins semnale pe care le-am interpretat ca însemnând 1–2–3–4. Extraterestrii au folosit numerele pentru comunicare, deoarece numerele sunt universale”, a spus Tesla pentru mass-media de la acea vreme.

Există zvonuri că acest incident a fost motivația din spatele invenției farfuriei zburătoare.

În ciuda disignului concret, aeronava lui Tesla a rămas doar un proiect. Principalul motiv pentru aceasta este lipsa de finanțare. În urma disputei sale cu Thomas Edison, i-a fost greu să obțină investitori. Edison, rivalul lui Tesla, a finanțat o mulțime de proiecte ajutat de Gulielmo Marconi. Si din pacate nu a acordat nicio atenție inovațiilor lui Tesla.

Deși cu ajutorul gigantului financiar JP Morgan, Tesla a început încet să-și construiască proiectul, scepticismul investitorilor săi cu privire la plauzibilitatea sistemului a făcut această colaborare scurtă. Echipa lui Edison făcuse progrese semnificative în tehnologiile radio. Acest lucru l-a forțat pe Tesla să-și abandoneze proiectul.

În 1926, cu 2 ani înainte de a-și breveta farfuria zburătoare, Tesla a susținut că mașinile zburătoare ar fi viitorul pentru un transport rapid și fără probleme.

„Poate că cea mai valoroasă aplicație a puterii fără fir va fi propulsia mașinilor zburătoare, acestea nu vor avea nevoie de combustibil și vor fi libere de orice limitări”, spunea Tesla.

El a mai făcut o mulțime de predicții revoluționare. A prezis viitorul puterii fara fir si al telefoanelor mobile. Sugerand tehnologia wireless, Tesla a susținut că oamenii vor putea „să comunice între ei instantaneu, indiferent de distanță”.

Imaginația lui nesățioasă a revoluționat lumea modernă. Brevetul său genial depus în 1928, a făcut OZN-ul, un obiect zburător identificat. Cu toate acestea, proiectul nu a putut obține suficienta finantare.

După moartea sa, serviciile secrete americane i-au confiscat toate brevetele. Dacă invențiile sale nu erau suficient de solide, de ce s-ar fi interest de ele serviciile secrete americane? Zvonurile spun că farfuria lui zburătoare a fost construită.

Insa F.B.I a lansat o declarație în care susținea că invențiile sale nu au avut nimic „de valoare semnificativă”. Daca a luat sau nu legatura cu fiinite extraterestre, inca ramane un mister, in schimb un lucru este cert: ii datoram lui Nikola Tesla tot avansul tehnologic al secolului 21.

https://www.urbanvoice.ro/wp-content/uploads//2022/10/man-5437917-783x1024.jpghttps://www.urbanvoice.ro/wp-content/uploads//2022/10/man-5437917-150x150.jpguvAltfelIstorieStiintaTimp Liber
În timp ce personalul aviației și oficialii guvernamentali fac în prezent eforturi pentru a urmări legitimitatea fenomenului OZN, un inventator sârbo-american depusese deja un brevet pentru acesta cu un secol în urmă. Nikola Tesla, omul din spatele multor descoperiri științifice, a fost primul care a proiectat o farfurie zburătoare sau,...